środa, 21 stycznia 2015

Inne anioły




Autor: 
Cykl: Inne anioły



Myślę, że to moja pierwsza książka typu paranormal romance, fantasy itd. I po prostu ją uwielbiam!
Główna bohaterka potrafi walczyć, jest silna, ale także cechuje ją wrażliwość, więc czasami sobie popłacze. No cóż może i Graves według niektórych jest fajny, ale... wole Christhope'a. Czy to taki problem wybrać fajniejszego?! Pochłonęłam cała serię i kocham, KOCHAM i szczerze polecam, ale (tia zawsze musi być jakieś ale) Droga pani Crow, dlaczego do jasnej ciasnej wcisnęła nam pani takie zakończenie?! Jejku czy to tak trudno byłoby... oj stop! Zaraz napisze jak to się skończyło, a lepiej samemu to odkryć. Ja niestety mam nawyk, że jak zacznę jakąś fajną książkę to muuuszę sprawdzić na tyły choć troszeczkę dowiedzieć się jak to się skończy. Taki nawyk. Przeczytajcie tą książkę, naprawdę warto, a jeśli wam się nie spodoba to, przecież każdy ma swoje zdanie i opinię. Nikogo nie zmuszam, lecz myślę, że wam się spodoba.


PS Dziękuję za wszystkie komentarze! ;)

2 komentarze:

  1. Na pewno spodobałaby się mojej przyjaciółce. :)

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mój typ książki :/
    Ale po Twoim opisie szczerze mam ochotę ją przeczytać więc wow!hahah
    Zapraszam do mnie
    Jeśli Ci się spodoba skomentuj i zaobserwuj to da mi wielką motywację do dalszego działania ♥
    http://nicoole-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń